ANTALYA MANAVGAT İLÇE MİLLÎ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ

2017- 2018 II. Dönem Fatih Projesi BT Rehberliği Görevi

2017 - 2018 Eğitim öğretim yılı II. dönem Fatih Projesi BT Rehberliği Görevlendirme duyurusu
2017- 2018 II. Dönem Fatih Projesi BT Rehberliği Görevi

TERCİH EDEBİLECEĞİNİZ OKULLAR

BAŞVURU FORMU

BAŞVURU EKRANI

  

Fatih projesi kapsamında donanım kurulumları tamamlanan okullarımızda, Eğitim Bilişim Ağının (EBA) etkin bir şekilde kullanılması için 2017-2018 öğretim yılı 2. dönem "Fatih projesi BT Rehberliği Görevi" görevlendirmeleri aşağıda bağlantısı olan Bakanlığımızın ilgi yazısı gereği başvuru alınmak suretiyle yapılacaktır.

Görevlendirmeler, 2017-2018 öğretim yılı 2. dönem sonu olan 08 Haziran 2018 tarihine kadar ve

1. öncelikli altyapı ve etkileşimli tahta kurulumları tamamlanmış, fiber interneti bağlı ve tablet dağıtılmış faz-1 okullarımız,

2. öncelikli etkileşimli tahta, altyapı, internet kurulumu yapılmış (faz-2 okullar) olmak proje kapsamındaki diğer okullara yapılacaktır.

Zorunlu haller dışında ilçe bazında bu okullar dolmadan diğer faz-2 okullara görevlendirme yapılmayacaktır.Söz konusu görevlendirmeler süresi sona ermeden iptal edilmeyecektir.

Ücretli ve aday öğretmenler ile üzerinde yöneticilik dâhil valilik görevlendirmeleri bulunanlar başvuruda bulunamaz.

Bilgisayar bölümü olan mesleki liselere görevlendirme yapılmayacaktır.

Fatih projesi Bilişim Teknolojileri Rehberliği görevi almak isteyen öğretmenler, 23 Ocak 2018 tarihine kadar ilgi yazıda belirtilen esaslar doğrultusunda "Bilişim Teknolojileri Rehberliği Görevlendirme Başvuru Formu" nu dolduracaktır. Okul yönetimi, Bilişim Teknolojileri Rehberliği Görevlendirme Başvuru Formu ile varsa eklerini İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü DYS kanalı ile 24 Ocak 2018 tarihine kadar Müdürlüğümüz Bilgi İşlem ve Eğitim Teknolojileri Şube Müdürlüğüne gönderecektir.

Eksik ya da yanlış beyanlar ile yapılan başvurular dikkate alınmayacaktır.

 

Fatih projesi Bilişim Teknolojileri Rehberliği görevi almak isteyen öğretmenler;

a) "Fatih Projesi Bilişim Teknolojileri Rehberliği Görevi" başvuru formu yukarıdaki bağlantıdan indirilip doldurulacak.

b) Başvuru Formu okul müdürünce onaylandıktan sonra Başvuru ekranından sisteme yüklenecek.

c) Başvuru formları İlçe MEM tarafıdan 24 Ocak 2018 tarihine kadar İl MEM Bilgi İşlem ve Eğitim Teknolojileri Şube Müdürlüğüne gönderilecek.

Mimar Sinan Mah. 6034 Sk. No 2 Manavgat / ANTALYA - 0 242 743 25 28 / 0242 743 25 29

MEB © - Tüm Hakları Saklıdır. Gizlilik, Kullanım ve Telif Hakları bildiriminde belirtilen kurallar çerçevesinde hizmet sunulmaktadır.